از همه بدم می یاد

حس خیلی بدی دارم از همه بدم می یاد از دوستان صممیمیم که واسشون صاف و صادق بودم از اونی که به خاطرش از خودم گذشتم؛از خودم که خیلی جاها باید یه رنگ دیگه می شدم و نشدم خدایا خیلی خسته شدم ؛کدام کارم اشتباه است که اینجوری میشه؟!

کی میشه خدااااااااااااااا!

خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد

کی میشه خدااااااااااااااا!

خدا تنها معشوقی است که عاشقانی  

 

دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی  

 

نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش 

 

 را تنها برای خود نمی خواهد

ولی من مطمئن نیستم که او اینجوری باشه!

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره

تنهایی

دیگر هراسی از تنهایی ندارم شاید پایان راه باشد!!

 

همه آرام و بی صدا تنهایم گذاشتند

 

همه رفتند

 

حتی تو

 

چرا؟؟؟؟

 

آخر انصاف را چگونه معنی می کنی؟

 

به چه جرمی؟؟؟؟

 

به جرم اینکه دوستت داشتم؟؟؟

 

من که از تو هیچ نخواستم.

 

میخواستم باشی من تو را دوست داشته باشم

 

همین.!!!

 

لحظه های بی تو بودن اگر چه سخت میگذرد ولی میگذرد!!!

 

رفتنت وتنهایی به من می آ موزد که زمونه بی وفاست

 

اومدم همینو بگم !!!