سپاس گزارم

از وجود ا توی زندگیم حس خیلی خوبی دارم اگر ۱۰۰ بار هم پا به این جهان می گذاشتم حتما انتخابش می کردم 

خیلی از پسر هایی که پا به زندگیم می زارن و سعی می کنن که به من نزدیک بشن از این موضوع آزار می بینن..! 

اما خوب من واقعا دوسش دارم 

فکر می کردم با وجود یه نفر که خیلی بهم حس بده من اون را از یاد می برم 

اما خیلی ها اومدن و حس هایی که همیشه دنبالش بودم و ا هیچ وقت نتونست بهم بده اون ها دادن 

اما من نتونستم اون ها را جای گزین کنم 

خودم گاهی توش می مونم !!

اما خوب چه کار کنم !تمام سعی خودم را کردم که به کسی حس پیدا کنم که اون پاک بشه 

اما اون همیشه بودش و هیچ وقت پاک نشد 

درسته که الآن دیگه مثل گذشته به فرصت هایی که برام پیش می یاد پشت نمی کنم اما ...  

ولی خوب اک چیزهای زیادی داره نشونم می ده 

اک نشونم داد چقد ها هستند که من را دوست دارن! 

دوست لحظه ای را با من بگذرونن!! 

دوست دارن من بهشون حس بدم!! 

و جایگاه قشنگی را بهم نشون داد 

و واسه همه چی سپاس گزارم