بهم بگو

با اینکه همش می گی این کارا فقط به خاطر احساس گناهی که می کنی! 

فقط به خاطر احساس مسئولیتت ولی من یه چیز دیگه احساس میکنم. 

کاش دوست نداشتم!اما مگه میشه!تو توی تمام وجودم ریشه کردی! 

اما کاش با من رو راست باشی! 

کاش بفهمم واقعأ ته دلت چی می گه من یا... 

کاش اگه ته دلت... 

بهم بگو؛همه حقیقت را بگو؛خواهش می کنم...

بازم دارم می نویسم

نمی دونم چی شد که دلم کشید بازم بنویسم! 

می دونی من نوشتن را خیلی دوست دارم،هر وقت که دلم می گیره واسه خودم،واسه خدام مینویسم. 

کلی وقتا با همین نوشتنم خودم را لو دادم 

چیزایی که نمی خواستم مامان بفهمه،فهمیدهههههههههههههههه 

اما هیچوقت به وبلاگ فکر نکرده بودم، ولی تو باعث شدی من وبلاگ رو بیارم. 

یادته همیشه مخلاف بودم که تو وب حرفای دلت را بنویسی ام بعدش خودم...........! 

خدایا مرسی واسه همه چی!واسه لحظه های قشنگی که واسم می آفرینی،واسه اینکه میتونم یه سال خوشکله دیگه بهار را ببینم. 

می دونم امسال ساله خیلی خوبی واسم خواهد بود،هم از نظر احساسی که 2 سال زندگی من را عوض کرده،هم عرفانی و هم مالی. 

خدایا دوست دارم سپاس برای همه چی