یدی از گذشته

حود ۱۰ ماه پیش یه اتفاق توی زندگی من افتاد که مسیر رابطه من را عوض کرد؛چیزی که من همیشه از اون مطمئن بودم و با اون دل خودم را خوش کرده بودم و می گفتم هیچ وقت ا نمی کنه:اما اینجوری نشد... 

نزدیک به ۱ یا ۲ ماه بود که من و ا از هم جدا شده بودیم اما باز هم رابطه ما تموم نشده بود :وقتی که دوباره رابطه بر قرار کردیم فهمیدم که تو این مدت که من نبودم ا با یه نفر رابطه داشته که از طریق وب با هم آشنا شده بودند اما اون گفتش که ما با هم یه رابطه دوستی ساده داشتیم 

من هم که همیشه دوست دارم حرفاش را باور کنم... 

خلاصه بعد از مدتی ا گفت که دیگه با اون اصلا رابطه نداره ما رابطمون با هم خیلی خوب شده بود؛و  کاملا عقشولانه... 

تا اینکه بعد از مدتی ا وارد یه نت جدید شد؛و می گفت که به پول نیاز داره...  

یه مدت که گذشت حس کردم ا با اون دختر دوباره در ارتباط ؛خوب بعد از مدتی حس کردم رابطش با این دختر داره آزارم می ده؛هر چند که خودش می گفت چیزی نیست اما خوب خیلی آزار می دیدم جلوی من با اون حرف می زد؛کلی هم بهونه های الکی می آورد هر چند که من همیشه قبول می کردم....بهش گفتم که بهش زنگ می زنم گفت خوب بزن 

بهش تک زدم اما دلم نیومد که زنگ بزنم؛تا اینکه چند روز بعدش اون دختر خانم بهم زنگ زد و این شروع کابوس من بود....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد