تولد

 

 

  تولد  

              تولد 

تولد  

تولدم مبارک  

امروز ۲۲ ساله شدم. 

خدایا تو را شکر گزارم؛واسه همه چیز؛واسه این ۲۲ سال؛واسه مهربونیات 

واسه اینکه هیچوقت تنهام نگذاشتی با اینکه من............. 

۲۱ سال تمام شدو حالا وارد ۲۲ سال شدم به همین زودی گذشت. 

تو این چند سال دستاوردام چی بود؟   

خدایا میدونم توشم خالیه ولی تو پری با خوبی خودت پرش کن.

خدیا بهم فرصت بده که از خوبیات کسب کنم؛کمک بتونم وسیله ای واسه خدمت باشم؛بتونم عشق پاک جاری کنم 

بتونم مجرایی واسه خوبی های تو؛عشق تو؛پاکی تو...........باشم 

خدایا کینه را به دلم راه نده . 

خدایا تورا شکر گزارم واسه این یک سال ونیمی هم که گذشت. 

تو را واسه تک تک روزاش سپاس گزارم؛واسه اشکاش؛واسه دلتنگیاش؛واسه خستگی هاش؛واسه ساخته شدناش؛واسه تجربه های متفاوتش؛واسه درساش؛واز همه قشنگتر واسه صبراش؛بهم گفتی صبر کنم؛بهم یاد دادی چه طوری تو سخترین لحظه ها با یاد توهمه چی را درست کنم 

بهم یاد دادی بفهمم کسی به من بدی نکرده؛اونایی که تو زندگیم وارد می شن باید بیان تا به من درس بدن؛واگر وارد زندگی کسی میشم خودم می خوام هیچ  

اجباری تو کار نیست. 

بهم گفتی زندگی زیباست فقط کافیه که زیبا بهش نگاه کنم.خوبیاش درک کنم وچیزی را به اسم بدی نزارم؛و هر اتفاقی که می افته من خودم سازنده اون بودم؛و باید ازشون درس بگیرم نه عذاب وجدان؛و در نهایت خودم را به تو بسپارم و نگران آینده نباشم و از لحظه هایی که در اختیارم قرار می گیره بهترین شکل استفاده کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
کلاه قرمزی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://ma6ta.blogfa.com

تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد