راه درست

خدایا چه کار کنم؟ 

حرف کی گوش کنم؟ با دلم راه بیام یا با عقلم. 

همشون دوستام هستند ؛هر کسی یه چیز می گه ولی هیچکس نمی فهمه من چی می گم !چی می خوام! 

خدایا تو که بودی!تو که می دونی!توی تک تک لحظه هام حضور داشتی؛تنهام نزاشتی؛بازم یه راه قشنگ نشونم بده؛گیج گیجم. 

خسته ام ولی به خاطر خیلی ها باید.....

اگر خرابش کنم دیگه درست کردنش راحت نیس؛ 

دوسش دارم ؛حرفاشم قبول دارم ولی خیلی وقتا........ 

راحت حرفام را می زنم؛خیلی ها می گن......... 

من خودم قبول دارم؛ 

امروز چقدر تو تاکسی با حرفاش ............. 

بازم فقط همین را می خوام کمکم کن تا راه درست را انتخاب کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
میثم دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://mashreghmotlagh.blogsky.com

به قول مولانا هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد