گریه نکن!!

 

گریه کن
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه غروره
مرحم این راه دوره
سر بده آواز حق حق
خالی کن دلی که تنگه
گریه کن گریه قشنگه
گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه قشنگه

بزار پروانه احساس
دلتو بغل بگیره
بغض کهنه رو رها کن
تا دلت نفس بگیره
نکنه تنها بمونی
دل به غصه ها بدوزی
تو بشی مثل ستاره
تو دل شبا بسوزی
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه

گریه کن
گریه کن گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه غروره
مرحم این راه دوره
سر بده آواز حق حق
خالی کن دلی که تنگه
گریه کن گریه قشنگه
گریه قشنگه
گریه سهم دل تنگه
گریه کن گریه قشنگه

... قشنگه
... قشنگه

گوش کن

لعنت به من که باورت کردم

لعنت به من که باورت کردم

لعنت به من که فکر کردم جزامی هم میتونه تنها نباشه

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر مرداد پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

نه...کی میگه لعنت به تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا من هستم کی جرئت داره بگه؟؟؟؟؟؟؟؟
آره گلم...جزامی هم میتونه تنها نباشه اما میدونی کی؟؟؟ وقتی که خودش بخواد... و وقتی برای تنها نبودنش تلاش کنه... هر چیزی رو بی تلاش بهت بدن ارزشش رو نمیدونی... و بودن و نبودنش برات میشه بی ارزش...
گلم...
مواظب باش...میدونم روزای سختی رو میگذرونی...میدونم توی اون دل کوچیک و قشنگت چی میگذره... فقط مواظب باش توی این تلاطم خودت رو غرق نکنی...
تو باید مثل همیشه مهربون و خوب باشی... اما با یک تفاوت... به دیگران!!! نشون بدی که چقدر خودت مهم و با ارزشی... بهشون کمک کن اما خودت رو برای کمک به کسی خرد نکن... بهشون گوش بده اما برای درکشون خودت رو پایی نکش... محبت کن اما عشقت رو بی بها تقدیم نکن...
تو اول مقابل خودت و خدای خودت مسئولی یادت باشه یه روز به آغوش خدا برمیگردی.. و اون روزه که عشق واقعی رو حس میکنی...
قلب تو مثل آینه صافه...به قدرت عشق ورزیدنت غبطه میخورم... معلومه دل بزرگی داری گلم...بوسسسسسس
(تائید نکن...فقط واسه خودت نوشتم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد