بهترین مرحم



خدایا با دلی شکسته به سمتت آمدهام

احساسم را می دانی و درونم با خبری ؛جز تو به چه کسی بگویم که روزگار چگونه می گذرد ؛دلم شکسته ولی طاقت نفرین ندارم؛روحم خورد شده ولی از تو آرامش روحش را خواستارم؛چگونه بر زبانم جاری سازم کسی را که برایش از خود گذشتم یا سعی کردم از خود بگذرم با من اینگونه کرد؛خدایا راه این اشک ها را ببند؛مگذار دل تهایم با اشکانم آروم گردد؛عشقت را در دلم پر رنگ کن تا بی مهری دیگران برایم هیچ شود؛خدایا نمی خواهم هیچ گاه احساس پشیمانی کنم؛پس تجربه های شیرین را برایم ماندگار و خاطرات تلخ را برای همیشه از ذهنم پاک گردان؛خدایا قلبم مالامال از درد است این درد را با حضور خودت شیرین کن؛که من بی حضور تو نابودم ؛مرا لحظه ای به خودم وا مگذار ای بهترین مرحم

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست تو چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ

باورت میشه؟؟؟
منم دارم با تو این حرفها رو به خدا میگم...
چه ساده باهاش حرف میزنی...
دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد