ماهانتا

ماهانتا سلام 

دیروز ع بهم پیشنهاد که مسائلم را با تو در میون بذارم؛از خودت یاری بخوام؛بهم گفت مراقبه 

کنم؛حوصله مراقبه نداشتم ولی خوب تو رویا ازت خواستم؛تز امشب دوست دارم مراقبه هم کنم؛باید عشقت تو قلبم زیاد بشه؛ 

امروز یه کتاب جدید از کتابخونه گرفتم که بخونم کتاب آقای ص هم تموم شد باید وقت کنم بهشون بدم؛کتاب خوبی بود اسم کتاب این بود که بیایید گوسفند نباشیم؛ 

پیشنهاد می کنم هر کسی می تونه بخونه؛آخه منم می خوام دیگه گوسفند نباشم. 

بیچاره مامان ترسیدند این کتاب را بخونن آخه بهشون گفتم آقای ص خیلی رو کتاباشون حساسن 

ولی خوب خودم خوندم و تمامش کردم؛باید کتاب های اک هم دوباره شروع کنم به خوندن؛ای روح الهی مرسی

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزش وبلاگ نویسی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://blogers.ir

سلام
شما در سایت ما میتوانید به مطالب و ابزارهای بسیار مفیدی در ارتباط با وبلاگنویسی برای وبلاگ خود دست یابید
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد