عشق

امروز هم احساس خوبی دارم؛ 

از عشق شنیدم؛وتنم پر شد از بوی یار؛ 

مهم نیست او کجاست؛چون او وجسمش تمام شد؛و به ابدیت پیوست 

 نمی توانم به وجود جسمانی اون دیگر لحظه بیندیشم 

من آنچه را که می خواستم در راهم یافتم 

می دانم که معبود هستی مرا تنه نخواهد گذاشت  

او مرا لحظه ای به خود وا نمی گذارد 

او عشق است؛و عشق ورزیدن لایق ذات پاکش 

که ما میخواهیم او را در دیگران پیدا کنیم؛ 

و چون از وجود خودش در ما دمید ؛هر انسانی که به او عشق می ورزیم 

از وجود لایتناهی سر چشمه گرفته؛و برای همین است که  

هیچ یک از دلیل ها و بهانه ها ما را توجیه نمی کند و باز..... 

انک این وجود لایتنا هی را ارج می نهم و  

سوگماد عشق را سپاس و از ماهانتا یاری  

می خواهم 

برکت باشد زندگی برای همه 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ http://titanic.blogsky.com

****¤¤¤سلام¤¤¤****
******¤¤¤¤¤****بلاگ خوبی داری****¤¤¤¤¤******
****¤¤¤به من هم سر بزن خوشحال می شم¤¤¤****
****¤¤¤نظرت رو در مورد تبادل لینک هم بگو¤¤¤****
****¤¤¤بای¤¤¤****

دوست تو چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ

حالا احساس می کنم عشقت رو می فهمم...
نه برای اینکه چیزی به انتها رسید نه...
برای اینکه حس میکنم فهمیدی اوج عشق چی میتونه باشه...
عشقی که با فرار و فراموشی همراه باشه عشق نیست...
عشقی درسته که ببینی و بپذیری و راه درست رو پیش بگیری...
عشق همیشگیه و همیشه موندگاره...
یادته بهت گفتم بشکن تا دوباره به دست بیاری؟؟؟
امیدوارم حالا بتونی اوج احساست رو پیدا کنی....الان وقتشه... دنبالش توی لحظه هات بگرد...
عشق رو میون همین کلمه هایی که نوشتی می تونی راحت پیدا کنی....با چشم باز بگرد...

الهه چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام بهناز جوووووووووووووووونم.آدرس وبلاگتو الهام بهم داد.خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.عجب دلی داری تو.متن هات خیلی جالب بود.عزیزم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد